Ogłoszenie – zakup MINI-ŁADOWARKI

Przedsiębiorstwo Remontów Ulic i Mostów S.A. w Gliwicach

Zarząd Przedsiębiorstwa Remontów Ulic i Mostów S.A. rozważa zakup:

MINI-ŁADOWARKI:
Podstawowe dane:

  • Masa własna 5-6t
  • Silnik o mocy min. 70KM zgodnie z normą ISO 9249 i stosowaną normą spalin STAGE V
  • Sterowanie funkcjami wszystkimi funkcjami ładowarki wraz z przełącznikiem jazdy przód/tył w joysticku
  • Dwa zakresy prędkości, I do 8-10 km/h, II do min. 20 km/h
  • Układ ładowarki wyposażony w funkcję tłumienia drgań (tj. pływająca łyżka)
  • Układ hydrauliczny w oparciu o pompę wielotłoczkową wysokiej wydajności
  • Układ niezależnej prędkości obrotowej silnika do działania linii hydraulicznej do osprzętu roboczego
  • Rozmiar kół co najmniej 20″ i szerokość minimum 400 mm
  • Kabina z certyfikatem ROPS i FOPS (zamknięta)
  • Wysokość ponoszenia łyżki do sworznia obrotu minimum 3300 mm
  • Siła wywracająca na wprost nie mniejsza niż 4500 kg
  • Siła wywracająca przy pełnym skręcie nie mniejsza niż 3500 kg
  • Oświetlenie robocze oraz drogowe (tj. kierunkowskazy, światła mijania i stopu, oraz lampę cofania) wraz z lusterkami 
  • Łyżka otwierana wielofunkcyjna 4 w 1 o poj. ok. 0,8-1,1m3; i szerokości co najmniej 2000 mm
  • Widły do podnoszenia palet (na osobnej karetce) – minimalny udźwig 3t 
  • Szybki montaż osprzętu roboczego za pomocą szybkozłącza hydraulicznego 
  • Instalacja hydrauliczna do podpięcia zamiatarki
  • Zamiatarka ze zraszaniem, boczną szczotką oraz z pojemnikiem na zbierane zanieczyszczenia
  • Klimatyzacja w standardzie
  • Gwarancja: min. 36 miesięcy lub 4000 mgt (obejmująca wszystkie komponenty w maszynie
  • tj. mi.in układ paliwowy z wtryskami, alternator wraz z układem elektrycznym i elektronicznym)
  • Cenę maszyny należy podać w PLN lub € po kursie sprzedaży NBP z dnia transakcji (tabela C)
  • Obowiązujący wzór umowy na zakup przedmiotowej maszyny zostanie udostępniony na prośbę Oferenta.
  • W ofercie należy ująć termin dostawy od momenty złożenia zamówienia.
  • Dodatkowo w załączniku proszę dołączyć ofertę cenową na obowiązkowe serwisy gwarancyjne (koszty przeglądów) wraz z kosztem dojazdu do siedziby PRUiM S.A. tj.: 44-100 Gliwice, ul. Nad Bytomką 1.

Wszelkich informacji udziela: 

Dyrektor ds. Logistyki nr tel.: 32-270 40 03 wew. 140

Oferty proszę drogą elektroniczną e-mail: jskiba@pruim.gliwice.pl

Termin składania ofert: 16.06.2021 r.

Przedsiębiorstwo Remontów Ulic i Mostów S.A. zastrzega sobie prawo wyboru najkorzystniejszej oferty.