Przedsiębiorstwo Remontów Ulic i Mostów S.A.
44-100 Gliwice, ul. Nad Bytomką 1
ogłasza pisemny przetarg nieograniczony na sprzedaż używanych jednostek transportowo-sprzętowych
w dniu 20.09.2019 r.
- Przedmiotem przetargu są n/w jednostki transportowo-sprzętowe wycofane z eksploatacji:
Lp. | Nazwa środka trwałego | Nr ewid. | Rok prod. | Cena wywoławcza
[zł netto] |
Przebieg
[mth, km, h] |
1 | Frezarka Dynapac PL 2000S | 5-0226 | 2005 | 195.000,00 zł | 5.894 mth |
2 | Koparko-spycharka NEUSON 3802WD | 5-0166 | 1996 | 13.500,00 zł | 20.650 mth |
3 | Samochód dostawczy KIA K2500 (SG 07672) – 6 osobowy | 7-0204 | 2006 | 4.000,00 zł | 118.250 km |
4 | Samochód dostawczy KIA K2900
(SG 4557A) – 3 osobowy |
7-0214 | 2008 | 4.000,00 zł | 122.900 km |
5 | Walec drogowy HAMM DV-10.22
stal-stal |
5-0173 | 1998 | 10.000,00 zł | 14.450 mth |
6 | Przyczepa samochodowa D-633
(SG 1148P) |
7-0106 | 1990 | 2.000,00 zł | — |
- Z regulaminem przetargu można zapoznać się na tablicy ogłoszeń PRUiM S.A. lub ma stronie internetowej Przedsiębiorstwa Remontów Ulic i Mostów S.A. tj.: https://www.pruim.gliwice.pl
- Informacji dotyczącej przetargu w dni robocze w godzina 8:00 – 14:00 udziela:
- Główny Inżynier ds. Logistyki – tel.: (32) 270-40-03 wew. 140
- Specjalista ds. Transport – tel.: (32) 270 40 03 wew. 132
- Termin składania ofert: 20.09.2019 r. do godz. 1100 – w sekretariacie
- Przystępujący do przetargu zobowiązani są do wpłacenia wadium w gotówce w wysokości 10% ceny wywoławczej do dnia 20.09.2019 r. do godz. 1045 w kasie PRUiM S.A. lub na konto: SANTANDER BANK POLSKA nr: 37 1090 1766 0000 0000 7527 0136 z dopiskiem “wadium” i podaniem nazwy jednostki sprzętowej.
REGULAMIN
Przedsiębiorstwa Remontów Ulic i Mostów S.A.
dotyczący przetargu pisemnego nieograniczonego na sprzedaż używanych jednostek sprzętowo-transportowych w dniu 20.09.2019 r.
- Przedmiotem przetargu są niżej wymienione środki trwałe:
Lp. |
Nazwa środka trwałego |
Nr ewid. |
Rok prod. |
Cena wywoławcza [zł netto] |
Przebieg [mth, km, h] |
1 |
Frezarka Dynapac PL 2000S |
5-0226 |
2005 |
195.000,00 zł |
5.894 mth |
2 |
Koparko-spycharka NEUSON 3802WD |
5-0166 |
1996 |
13.500,00 zł |
20.650 mth |
3 |
Samochód dostawczy KIA K2500 (SG 07672) – 6 osobowy |
7-0204 |
2006 |
4.000,00 zł |
118.250 km |
4 |
Samochód dostawczy KIA K2900 (SG 4557A) – 3 osobowy |
7-0214 |
2008 |
4.000,00 zł |
122.900 km |
5 |
Walec drogowy HAMM DV-10.22 stal-stal |
5-0173 |
1998 |
10.000,00 zł |
14.450 mth |
6 |
Przyczepa samochodowa D-633 (SG 1148P) |
7-0106 |
1990 |
2.000,00 zł |
— |
2. Przystępujący do przetargu (Oferent) składa pisemną ofertę, która winna zawierać:
-
- Imię, nazwisko i adres oferenta lub nazwę i siedzibę, jeżeli oferentem jest osoba prawna,
- Datę sporządzenia oferty,
- Oferowaną cenę,
- Oświadczenie, że oferent zapoznał się ze stanem technicznym zbywanych środków trwałych oraz warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń,
- Dowód wpłacenia wadium.
2. Oferty należy składać w zaklejonej kopercie w Sekretariacie PRUiM S.A. do dnia:
20.09.2019r. do godz. 1100.
Koperta winna być oznaczona w następujący sposób:
PISEMNY PRZETARG NIEOGRANICZONY – SPRZEDAŻ
………………………………………………………………………
(należy wpisać nazwę sprzętu, na który jest składana oferta)
4. Przystępujący do przetargu zobowiązani są do wpłacenia wadium w gotówce w wysokości 10% ceny wywoławczej do dnia 20.09.2019r. do godz. 1045 w kasie PRUiM S.A. lub na konto: SANTANDER BANK POLSKA nr: 37 1090 1766 0000 0000 7527 0136 z dopiskiem “wadium” i podaniem nazwy jednostki sprzętowej.
5. Oględzin sprzętu można dokonać na terenie bazy PRUiM S.A. w Gliwicach przy ul. Nad Bytomką 1 w dniu
17-19.09.2019 r. w godzinach 8:00-13:00 lub 20.09.2019r. w godzinach 8:00-10:45
6. Do kontaktów ze strony sprzedającego upoważniony jest:
-
- Główny Inżynier ds. Logistyki – Jarosław Skiba – tel.: (32) 270-40-03 wew. 140 jskiba@pruim.gliwice.pl
- Specjalista ds. Transport – Bartłomiej Sroka – tel.: (32) 270 40 03 wew. 132, e-mail: bsroka@pruim.gliwice.pl
7. Przystępujący do przetargu zobowiązany jest do zapoznania się ze stanem technicznym jednostki sprzętowo-transportowej będącej przedmiotem przetargu. Ewentualne koszty związane z dodatkową weryfikacją ponosi “Oferent”.
8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.09.2019 r. o godzinie 1200 w siedzibie PRUiM S.A. w Gliwicach, ul. Nad Bytomką 1 – Sali konferencyjnej pok. B 0105.
9. Oferty będzie oceniać Komisja Przetargowa powołana przez Prezesa Zarządu PRUiM S.A.
10. Wygrywa Oferent, który zaoferował najwyższą cenę na dany sprzęt. Faktura na sprzedaż sprzętu zostanie wystawiona w ciągu 3 dni roboczych od daty rozstrzygnięcia przetargu.
11. Termin rozstrzygnięcia przetargu ustala się na dzień 20.09.2019 r.
12. W przypadku zgłoszenia przez dwóch lub więcej Oferentów jednakowej ceny – Komisja zarządza dodatkowy przetarg w formie ustnej licytacji, który odbędzie się bezpośrednio po otwarciu ofert.
13. Wadium Oferenta, którego oferta została przyjęta będzie zaliczone w poczet ceny.
14. Wadium wpłacone przez Oferentów, których oferty nie zostały przyjęte, zostanie zwrócone bezpośrednio po dokonaniu wyboru oferty.
15. Odbiór wybranego sprzętu musi nastąpić do 7 dni od daty wystawienia faktury po uprzednim zapłaceniu oferowanej ceny.
16. W przypadku wycofania się z podpisania umowy, nie uregulowania należności, jak również w przypadku nie odebrania sprzętu w wyznaczonym terminie, “wadium” Oferenta przepada.
17. Unieważnienie przetargu może nastąpić na każdym etapie w części lub w całości bez podania przyczyn.
Gliwice, dnia 10.09.2019 r.